Bina sakinlerinden birinin, Yöneticilik görevini üstlenmesi belli başlı zorluklar doğurmaktadır. Bu zorluklardan bazıları; yönetici komşu ayırmaksızın gelmesi gereken ödemeleri hukuk çerçevesinde takip etmelidir, binada çalıştırmayı düşündüğü kişilerin maaş, sigorta, kıdem tazminatı primleri incelikle hesaplayıp bağlı bulunan yıl bazında sakinlerden tahsil etmek zorundadır, ana gayrimenkulde yapılacak olan köklü bir değişiklik ya da herhangi bir arızanın giderilmesi hususunda en az 3 firma ya da ustadan teklif almış olması gerekmektedir, toplantıların 634 Sayılı Kat Mülkiyeti Kanunu kapsamı uyarınca Tebligatlar Kanunu da göz önüne alınarak gerçekleştirilmesi ve bunların değerlendirilebilir, kalıcı olması gerekmektedir. Apartmanların veya sitelerin yönetimi ALMİNA YÖNETİM tarafından dışarıdan yönetilmektedir. Tüm yasal zorunluluklar ve kanunların uygulayıcı hükümleri çerçevesinde denetlenebilir, güvenli, iletişimin kesintisiz ve huzur dolu bir ortamın tahsisini amaçlayan firmamız site akılcı çözümler ile yaklaşmaktadır. Bu bağlamda yönetimin icra edilebilmesi için size iki seçenek sunmaktayız.

1) Yöneticinin ALMİNA YÖNETİM olması

  •  Bu yönetim şekli bizim olmasını istediğimiz yönetim şeklidir.
  • Tüm yasal zorunluluk bize ait olmakla beraber bu zorunluluklara göre hareket etmekte bize aittir.
  • Aidatların ve Avanslarının takibinin gerçekleştirilmesi,
  • Kişilere borç tahakkuk bildirisinin ulaştırılması,
  • Ödeme gelmediği takdirde hukuki işlemlerin başlatılması ve tüm bunların takibinin yapılması,
  • Binada bizden beklenen temizlikçi, yakıcı, kapıcı, bahçıvan gibi çalıştırılması, düşünülen işçi tahsisinin tarafımızca gerçekleştirilmesi,
  • Çalışanların iş takibinin gerçekleştirilmesi,
  • Çalışanların maaşlarının düzenli bir şekilde ödenmesinin sağlanması,
  • Çalışanların sigorta primlerinin düzenli bir şekilde ödenmesinin sağlanması,
  • Binaya gerekli demirbaş ya da işletme için gerekli olan malzeme temininin gerçekleştirilmesi,
  • Binanın yıllık bütçe planlarını hazırlanarak planın içinde ya da dışında olunuşunun aylık takibinin gerçekleştirilmesi,
  • Devletimizin belirleyeceği yeni kanunlar kapsamında, kanun takibinin gerçekleştirilerek binaya uygun belgelerin teminini ya da diğer ilgili hükümlerin yerine getirilmesinin sağlanması,
  • Binada oluşabilecek aksaklıkların önceden tahmini planlamasının gerçekleştirilmesi, ilgili teklif dosyasının hazırlanarak toplantı aşamasında gündeme getirilerek kat maliklerine sunumunun yapılması tarafımızca sağlanmaktadır.
  • Ayrıca her binadan bir kişinin denetçi olarak görevlendirilmesini sağladıktan sonra bizi denetlemesini talep etmekteyiz. Bu bağlamda kullandığımız yazılım sistemi üzerinden denetçilerimiz kendi mail adresleri ve şifreleri ile giriş işlemini gerçekleştirdikten sonra yönetim kasasının anlık takibini gerçekleştirebilmektedirler. Aidat ve Avans tutarlarını ödemeyen kat malikleri ve kiracıları görüntüleyebilmekte ve kimler hakkında hukuki işlem başlatıldığını, hukuki işlemin durumunu takip edebilmektedirler.
  • Daire sakinlerimizden her birine bir kullanıcı profili oluşturulmakta olup kendilerine tahakkuk eden borç miktarlarını ve ne nedenle tahakkuk ettiklerini görüntüleyebilmektedirler. Ayrıca binada yaşanan herhangi bir arıza durumunu bize kullandığımız program aracılığı ile bildirebilmektedirler. Buradan bizlere kısa mesaj ve mail yoluyla da ulaşabilmektedirler.
  • Daire sakinlerimizden her biri kullanmış olduğumuz program aracılığı ile de kendilerinin ve yakınlarının;
    i. Zorunlu Deprem Sigortalarını (DASK) Konut Sigortalarını
    ii. Araç Sigortalarını,
    iii. Tamamlayıcı Sağlık Sigortalarını
    iv. Seyahat Sigortalarını uygun fiyat seçenekleriyle yaptırabilmektedirler.

Ayrıca programın kendilerine sağlayacağı aylık, günlük kampanya seçenekleriyle pek çok indirim kanalını kullanabilirler.

2) Yöneticinin APARTMAN SAKİNLERİNDEN BİR KİŞİNİN olması

  • Bu yönetim şekli bizim olmasını istemediğimiz bir yönetim şeklidir.
  • Tüm yasal zorunluluklar yöneticiye aittir.
  • Kişilere aylık, yıllık borç tahakkukları tarafımızca yönetici ile iş birliği çerçevesinde yapılır.
  • İlgili borçlarını ödemeyen kat maliki ya da kiracılar hakkında hukuki evraklar tarafımızca hazırlanır, yönetici tarafından avukata ulaştırılmak üzere teslim edilir.
  • Çalışan temini bizden talep edilmesi halinde, çalışan temini tarafımızca gerçekleştirilir.
  • Çalışanların ALMİNA YÖNETİM kanalıyla gönderilmesi konusunda ilgili iş takibinin tarafımızca gerçekleştirilir.
  • Kararların düzgün alınması için ücretsiz danışmanlık hizmeti tarafımızca verilmektedir.
  • Bina bütçe planı tarafımızca hazırlanır. Yönetici tarafından kontrol altında tutulur.
  • Toplantılar yönetici tarafından düzenlenir, bu konuyla ilgili sağlanması gereken hukuki yaptırımlar yöneticiye ücretsiz olarak anlatılır. Tarafımızca yazılı olarak istenmesi halinde ekstra ücret talep edilir.
  • Bina ile ilgili harcamalar yönetici tarafından yapılmaktadır. Bu harcamaların temini ve yöneticiye ulaştırılması tarafımızca gerçekleştirilmektedir.
  • Denetçi görevini dışarıdan bir göz olarak tarafımızca yapılacaktır. İlgili risk analizleri kat maliklerine SMS ya da Mail yolu ile ulaştırılacaktır.
  • Kat malik, kiracı ve daire bilgilerinin tarafımıza ulaştırılmasının akabinde ücretsiz yazılım ve ücretsiz akıllı algoritma sistemi sağlanacaktır.
  • Daire sakinlerimizden her biri kullanmış olduğumuz program aracılığı ile de kendilerinin ve yakınlarının;
    i. Zorunlu Deprem Sigortalarını (DASK) Konut Sigortalarını
    ii. Araç Sigortalarını,
    iii. Tamamlayıcı Sağlık Sigortalarını
    iv. Seyahat Sigortalarını uygun fiyat seçenekleriyle yaptırabilmektedirler.

Ayrıca programın kendilerine sağlayacağı aylık, günlük kampanya seçenekleriyle pek çok indirim kanalını kullanabilirleceklerdir.

İletişime Geç

Adres

Hacıarmağan Mh. 40775. Sk. No:1/302 Başak İş Merkezi 42700 Beyşehir-KONYA

Telefon

0332 511 99 63
0505 693 36 94
0545 216 99 47

Email

info@alminayonetim.com.tr

Teklif Al

Bilgi almak istediğiniz konu hakkında bize yazın

10 − ten =

bets10 giriş